akå

for me to know, and for you to find out....

mars 11, 2006

det blir aldrig som man tänkt sig



[Bilden ovan är från Café Opera. Litelitelite av mitt öga samt panna skådas. Yes!]

Helén och jag tänkte bara "ta en öl" på söndagskvällen.
Något som verkligen inte blev EN öl.

Efter ett soft ölställe hamnade vi på Debaser där det tydligen var efterfest som vi smidigt gled in på.
Det resulterade i att vi träffade cheferna för WE samt The Darkness (ja, glamrocksbandet med långa hårmanar från England) och hängde med till Café Opera samt blev serverade 4 ishinkar champagne. Tack så mycket!
Därefter var det dags för efterfest vid Nalen och tro inte att vi promenerade.
Nej, utanför Café Opera kör en stor fet limousine upp som vi hoppar in i. Hej lyx!
Det är första gången (sista vet man ju inte) jag åkt i en stor fet bil som har bord, schysst belysning, feta säten och chaufför som öppnar dörren åt en.
Efterfest hos en av killarna på WE, goda drinkar......

Vi kommer hem vid 07, Helen har sönder badkaret.
Dagen efter är hård och seg.

Men vi lever på att ha blivit bjudna på champagne och jag visade mitt finger/partytrick för The Darkness och de blev grymt imponerade.

Det kommer aldrig hända igen.





1 Comments:

At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home