akå

for me to know, and for you to find out....

augusti 16, 2006

just min tur

Tre saker jag lyckats med under den här sommaren:

# Skrattat så myckat att jag lyckades prutta högt inför Martin och hans flicka Sanna (som jag såklart inte träffat innan). Notera att jag satt i bikini också.

# Varit på ica för att handla och upptäckt att ett par trosor (inte de jag hade på mig) håller på och tittar ut från shortsen jag har på mig. Gulligt!

# Trott jag jag berusad kunde cykla med en hand och samtidigt prata i telefon. Resulterade i att jag cyklade in i en betongsak och skrapade upp knät.


Jag har säkert lyckats med annat, men min trötta skalle orkar inte minnas mer.

2 Comments:

At 11:32 em, Blogger Fredrik Westerlund said...

Jag vet att det inte hände under den här sommaren, men kan du inte berätta om hur du försökte täcka upp den prutt du släppte inför mig utanför jobbet?

 
At 12:35 fm, Blogger blogg of akå said...

Kanske det, kanske det.
Det var ju på tiden jag "inte pruttade".
Nu gör jag det hejvilt, överallt tydligen. Hepp!

 

Skicka en kommentar

<< Home