akå

for me to know, and for you to find out....

mars 23, 2006

what about your life?

jag jobbar hårt för att kunna leva obehindrat i sommar.
min kropp är trött men det är värt besväret, hoppas jag.

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

och äntligen, ja äntligen har jag hittat en frisör som förstår sig på mitt hår på riktigt.
dessutom någon som inte tar hutlösa priser för att göra en snygg i håret. my god!
det första jag får höra när jag sätter mig i stolen är:

"men det här är ju inte du!!"

människan, nej han heter Eli visste precis vad han skulle göra med kalufsen jag burit på.
det klipptes ur, formades och togs fram på det allra bästa ställen.
efteråt kände jag mig två kg lättare OCH tusen ggr snyggare.
komplimangerna har haglat från kända och okända runt omkring.
till veckan blir det lite ljusa slingor som pricken över i:t.
Eli is the king!!

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

jaha men roligare än såhär blir det inte när huvudet är uttömt av arbete och för lite sömn.
men den här helgen ska jag vara ledig och få kärlek och en ny väska med kläder och smycken.
lycka.

lev väl!

2 Comments:

At 6:04 em, Anonymous Anonym said...

Hm... du har hittat något som jag aldrig fått uppleva: En frisör I Sthlm som förtsår vad man menar. Det är ju värt nästan hur mkt som helst! Får du någonsin lust att dela Eli ("deli eli"?) måste du avslöja vilken salong det gäller...

 
At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home