akå

for me to know, and for you to find out....

april 22, 2006

ratti ra..

Efter att ha lyckas hålla mig ifrån att halka under den kalla isiga vintern höll jag mig tills idag när det i n t e är snö. Jorå så att....eh.
Hej öm rumpa, hej rödansikte!

Dock lyckades jag återuppstå efter några sekunders förvirring och glänsa iväg mot nya äventyr (läs; jobbet) i nya stövlar och stora solglasögon.

Ge mig bättre arbetstider, en stor kall och ett fint sällskap i form av:

#Helena och Märta i bästa S&tC-anda.
#Fredde i knasig SKK-stil
#Martin i "hej vad är ditt senaste fynd"-samtal
#Raf och endast mun mot mun i evigheter

Ge mig och jag ler mot Er för alltid.

2 Comments:

At 11:07 em, Blogger Fredrik Westerlund said...

Jag känner mig grymt SKK nu, så det ska vi nog kunna ordna!

 
At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home