akå

for me to know, and for you to find out....

juli 17, 2006

"Det här är Front i P3"

Så hade jag gjort min debut i P3's "Front" med mina vänner där vi snackar "alkoholkultur".

Förstår inte riktigt varför de skulle ta med delen där jag visar min nyinköpta gröna klänning eftersom det skedde när reporten var på väg att gå.
Men varför lita på någon som är från radio som har en bandspelare på magen under hela tiden?
Enda kommentaren just då är från K; "Jag hatar din modellkropp"
Inte direkt något som hade med sammanhanget att göra, but what to do?

Det var ganska mkt klippt och jag tycker sammanhanget blev lite hackigt.

Dock lyckades jag prata om bacon som nån liknelse av att handla alkohol vid storhelger.
Vet inte hur jag lyckades men det gick på nåt konstigt vänster.

Som Märta sa: "snacka om att du är i hetluften nu, två ggr i radio på en vecka"

Vet inte om jag vågar gå ut idag och om jag gör det så blir det med stora solglasögon och hatt.

Hepp!