akå

for me to know, and for you to find out....

juli 01, 2006

weekendlife


Parfait
Gårdag:
märta
öl
mosebacke/Indigo/Debaser
akut toaletter och laktosmage
fnitter/skratt/garv
fotosessions
analyser och reflektioner
lycka
älskad man, älskad vän
idag:
Eftersom det ännu blev en h e t dag lyckades jag ligga en timme i solen.
Enough is enough.
Nu är det hetta, bikini inne, diadem och ett glas kallt rosé vid sidan om.
Jag är älskad och jag älskar.
morgondag:
happiness och grill vid sjö med ögonstenar.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Saker jag lärt mig aldrig är okej hos frisören
#Ge fria händer
#Att det är okej att blåsa håret torrt med massa mousse
#Sedan godkänna hårspray på det stora torra håret
#Kolla sig i spegeln och säga hur nööööjd man är, trots ren katastrof