akå

for me to know, and for you to find out....

juli 08, 2006

Past.

Jag struntade inte i och irriterade mig i hemlighet utan påpekade och fick respons.
Inget jag ångrar och nu funderar jag på att alltid vara rakt på sak om det skulle bli fler gånger.
Det ÄR okej att skämta om det mesta men jag tycker att allt beror på H U R skämtet läggs upp.
Nog om det och tack.


Värmen plågar mig inne i en liten liten etta på Lidingö.

Ett par timmar på stranden har tagit ut sin rätt.
Men jag har huserat med disk och köttfärs på spisen, blivit masserad och pratat famtid. Ja, jag vågar faktiskt.
Och jag upptäcker till min glädje att jag fått bikiniränder. Jag är inte så pjåkig ändå.



Typ lite rosé och bad på piren med obligatorisk haloumi.

Kall blöt handuk på huvudet hjälper en aning i en 40+ het lya.

Nu: Dn's kunskapstester, först ut: schlager.

Hepp!

3 Comments:

At 7:19 fm, Blogger Unknown said...

Jag har börjat sova med kylklabbar (eller vad det heter) i sängen. Det gör det åtminstone lite uthärdligt.

 
At 11:46 em, Blogger blogg of akå said...

oh my, det är något jag ska ta efter. vi har annars kört med isbitar i påse och sen in i ett tomt påslakan. funkar också en bit in i natten

 
At 10:49 fm, Anonymous Anonym said...

Jag har en gigantisk fläkt framför sängen. Väldigt urban..och är man piffad så blir det en oslagbar sexig effekt. Är man inte piffad och vaken så fladdrar läpparna och är jätte-torra när man vaknar. Inte lika hot.

Varför berättar jag det här?
/M

 

Skicka en kommentar

<< Home