akå

for me to know, and for you to find out....

juli 12, 2005

caramba baby


Ladies,
hear me tonight
can't you see
you're my delight













och ja jag fick Linda Skugge-frågorna skickade till mig. So bring it on...

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
de två som gör programmet RollOn i P3, för att de får göra rolig radio och för att jag också vill göra det

Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat. Önska ingen chokladglass liksom.
# lyxhustruliv
#att jag var till större delen problemfri och tog tag i saker på en gång istället för att noja i hemlighet
#en egen sushikock kanske?

Vad gjorde dina päron för största misstag?
svårt att säga, hm.
jag kan inte säga att de direkt gjort några misstag. tack vare dem så finns jag fortfarande kvar.

Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.
jag har bara träffat dem två gånger och de är lätta. dessutom har svärfar världens godaste parmesan i sina gömmor som han bjudit mig på.

Vad skäms du mest över dig själv?
Att jag har mesat så förut

Vad är du mest mallig över dig själv?
min sociala sida i nya sällskap + att jag tog tag i saker och rensade lite här och där

Vilken är ditt livs största sorg?
inget som ännu kan kallas livets största

Beskriv varför du är en stor bluff.
att jag egentligen inte kanske är så ball och strong som jag ibland säger att jag är?
men jobbet går bara bättre och bättre....

Done!

1 Comments:

At 2:56 fm, Anonymous Anonym said...

vissa bara fångar en.
/Mick

 

Skicka en kommentar

<< Home