akå

for me to know, and for you to find out....

maj 03, 2006

never been there, never done that

Yes, idag blir jag hälften av 50 år.
Min man firade av mig imorse med brie, färska hallon och yoghurt precis som jag beställt dagen innan.
Hans mor har tipsat honom att kvinnor gillar små och hårda paket.
Ja, det stämmer för äntligen fick jag de där söderhavspärlorna till örhängen som jag så länge suktat efter inne i guldaffären på NK.

Annat som fanns i pakethögen från Södran;
#Presentkort på sammanlagt 700 riksdaler hos åhlens
#Skiva med Wendy McNeill
#Fashionabel franskt magasin med underbart snygga bilder
#Kurbad på centralbadet + lyxtvålar från lush
#"Kaxiga tjejers guide"
#Den där boken om vad folk sagt på t-banan samt på stan som jag inte minns nu vad den hette
#Juicy fruit från Lancome
#En hel korg med 25 olika små paket med diverse roliga saker
#"Snickeriet" på dvd
#FilippaK-muggarna
#Fantastisk glasskål med äpplen i
#Nostalgi-boken
#Ebba-boken
#Champagne
#Rosévin + chiliplanta
#En flaska Casillero del Diablo
#J o r d g u b b a r

Tack tack tack tack tack!

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Efter valborgshelgen har jag förstått att jag inte bör äta skaldjur igen eftersom en helkväll med färska musslor, havskräftor, hummer, krabba och räkor gav mig röda utslag över hela kroppen som kliade något så oerhört mycket att allt kliande gav mig stora blåmärken på armar och ben.
Okej jag kliade väldigt hårt och jag har überlätt att få blåmärken men ändå, det var inte trevligt.

Dock var bästa komplimangen från köket under söndagskvällen:

"Hon är ju inte bara snygg, hon är ju rolig också. Kan vi inte älska att hata henne?"

Är det någonstans jag har gått hem så har det varit bland mina karlars vänner. YES!

1 Comments:

At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home