akå

for me to know, and for you to find out....

maj 02, 2006

thank you

Nu är det jag väntat på och längtat efter i flera veckor över;
T h e P a r t y...

..och såhär i efterhand var det en riktigt lyckad idé att ställa till med foajébjudning för så många nära och kära.

Det var svårt att ge alla lika mycket tid och mina öl lyckades bli avslagna eftersom jag inte hann och dricka eftersom jag minglade runt i evigheters evighet.
Några var redan runda innan kalaset satt igång, andra höll sig i bakgrunden för sig själva men jag tror att jag lyckades vara en liten stund över allt och sen dags fär nästa varv.

Kärlek till Er som var där.

Kvällen avslutades tillsammans med R, J och M på "finlandsfärja" och karaoke.
Kunde inte slutat bättre tror jag.

1 Comments:

At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 

Skicka en kommentar

<< Home