akå

for me to know, and for you to find out....

maj 06, 2006

Over there


Min man, min fina man har fått ett hett erbjudande om ett jobb i Chicago för ett vad vi kan kalla ett "mycket känt märke".
Bostad fixas och resa över betalas. Årslön på 250 000 - 300 000 dollar.
Ja, jag kan ta det igen; årslön på 250 000 - 300 000 dollar! ! !
Det är något jag kallar mycket pengar.

Dock bara ett erbjudande och inget är bestämt ännu men det hindrar inte mig från att bygga upp luftslott om poolparties, shoppingrundor, middagar och celebra fester.
Med miljonbelopp om året i svenska pengar kan nog jag mer än gärna leva lyxhustruliv.
Don't you think?

1 Comments:

At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home