akå

for me to know, and for you to find out....

juni 19, 2006

updates


Rosé om jag får be,
i baren på Riche.
Så där typ en skön tisdagskväll.


I helgen lyckades till en början roliga fyllelekar i form av kasta "varandra i en stor häck" balla ur och jag åkte in med ansiktet före i en stubbe.
Lyckades skrapa upp halva ansiktet och fick blåtira och svullen näsa.




Efter den lilla olyckan satte vi oss lugnt och sansat tillsammans med de andra runt bordet och åt chips istället.

Resten av helgen ägnades och bad, grill och vin och trots skada i ansiktet är jag relativt glad i sinnet.
Jag hoppas bara att jobbet skärper till sig och fixar så att jag kan få min tjänst som jag blivit lovad och inte skyller på annat. det tar på mina krafter och mitt annars så strålande humör och detta stimulerar mig inte så mycket ekonomiskt heller.