akå

for me to know, and for you to find out....

juli 25, 2005

i all sin flärd - en vacker värld


Ja tack, jag tar gärna emot ett par vita Antik Denim-jeans.






Funderade över framtiden under eftermiddagen och kom fram till att jag ibland fortfarande kan bli rädd över saker och ting jag tänkt ge mig inpå.
Men efter att ha skrivit en lista på för- och nackdelar där försidan hade fett med övervikt så försvann den lilla oron snabbt och förvandlades till pirr och berusning istället.
Varför stressa, är det inte bättre att "skynda långsamt"?
Snart är jag där igen och alla mina projekt om problemfria relationer och frihet gör mig bara glad.
Jag har bestämt mig!
Nu ska jag inte vara någon annan än just jag.


Annars ler jag stolt över min nya kavaj och över att ingen annan har den ännu eftersom den ännu bara visats på catwalken i NY och först kommer ut i affärerna i sept/okt i Sverige.
Svart med djup skurning fram och guldiga knappar + broderier på armar.
Hell yeah!

Godnight friends,
wherever you are!