akå

for me to know, and for you to find out....

maj 09, 2006

Släpp loss, det är vår!

Det är varmt ute och jag är sjukskriven för "överansträngda stämband" och bör ta det lugnt med pratet ett par dagar.
Föra att späda på lite i misären så har jag äntligen efter år med krånglig mage som sväller, gör ont och bråkar fått reda på att även jag lider av laktosintolerans. Tjoho!
Hej då du goda ost, var det första jag tänkte.
Men jag fick höra av läkaren att det visst inte är lika illa att äta hårda ostar för magen. Dock bör jag inte äta det lika ofta som jag gjort innan och dessertostar (me love) bör jag vara mycket restriktiv med.
Okej, det är bara att blunda och svälja.
Jag sms:ade Sofie om tips på bra mjölkfria produkter så det är till att tuta och köra.

Där var det inte slut, nej nej nej nästa sak är p o l l e n!!
Det är snörvel, kli och nysnys om dagarna.
Jag har drabbats av allt inom en årsperiod ungefär känns det som, men what the hell än är jag inte död så jag kör på klackarna i taket.
Jag har ju dessutom en flaska champagne a' 350:- inne på mitt rum och trots att jag inte får använda mina stämband nu så kan jag inte låta bli att tycka att jag låter het med hes röst.

Ciao!

1 Comments:

At 6:31 em, Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home